FLITZ 24 «Tackle House»

Σε όλους είναι γνωστή η Tackle House τόσο για τις καινοτομίες της όσο και για την διαφορετικότητα που χαρακτηρίζει κάποια από τα τεχνητά της. Η μανία που διακατέχει τους περισσότερους από εμάς για την αναζήτηση του τέλειου τεχνητού μας ωθεί πολλές φορές σε αγορές που δεν είναι αναγκαίες και συνήθως φορτωνόμαστε τεχνητά που πιάνουν άλλη μια άκρη σε κάποιο βαλιτσάκι. Έτσι και εγώ σαν περιπατητής του ιντερνετ βγήκα για ψώνια μιας και ο ερχομός των καλοκαιρινών διακοπών πλησίαζε και μου άφηνε λίγες ημέρες για τις ηλεκτρονικές μου αγορές.
Έτσι λοιπόν ψάχνοντας για να επενδύσω ένα μικρό ποσό για τεχνητά βρήκα ένα e shop με πολύ καλές τιμές. Το μάτι μου έπεσε σε κάποια περίεργα αν μπορείς να πεις τεχνητά της Tackle House και ένα από αυτά ήταν το FLITZ 24.

Δοκιμή
Η πρώτη δοκιμή έγινε σε ένα βαθύ λιμάνι και οφείλω να ομολογήσω ότι δεν του έδωσα την ευκαιρία να με κερδίσει. Το βάρος των 24 γρ. μου επέτρεπε να πετυχαίνω πολύ καλές βολές και έτσι το τεχνητό έπιανε μεγάλη απόσταση αλλά στην ανάκτηση η κίνηση του ήταν δράμα. Ερχόταν σαν ένα ξερό πράγμα χωρίς η μεγάλη γλώσσα του να δίνει την παραμικρή κίνηση στο τεχνητό. Τι retrieve τι jerking τι twitching τίποτα, αυτό συνέχιζε να έρχεται ίσια και μπαταρισμένο. Το όμορφο τεχνητό μπήκε στο κουτί με τα αζήτητα και παρέμεινε εκεί μέχρι χθες. Συνηθίζω τις ηλιόλουστες μέρες που είναι και τα νερά καθαρά να πηγαίνω και να δοκιμάζω τα νέα αλλά και τα παλιά τεχνητά μου. Έτσι λοιπόν έδωσα άλλη μια ευκαιρία στο FLITZ 24. Μια δυο τρεις βολές τα ίδια, είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι έχω κάνει άλλη μια άχρηστη αγορά και είμαι έτοιμος να το μετατρέψω σε μπρελόκ. Το έχω από κάτω μου βυθισμένο στο νερό και τραβώ νευρικά για να το βγάλω, τότε νιώθω την μύτη του καλαμιού να μου μεταφέρει ένα έντονο τρεμούλιασμα. Το ξανά βυθίζω και τραβώντας το γρήγορα και νευρικά το νιώθω πάλι στο καλάμι και κοιτώντας το βλέπω να κάνει ένα έντονο wobbling & rolling. Πράγματι χωρίς να έχω διαβάσει (λάθος μου) γι αυτό το τεχνητό προσπαθούσα να του δώσω «ζωή» με λάθος τρόπο. Το τεχνητό είναι fast sinking και με την μοναδική κίνηση που δουλεύει είναι η γρήγορη ανάκτηση (fast retrieve). Αυτό το τεχνητό σκέφτηκα θα δουλέψει περίφημα (όπως άλλωστε το προτείνει ο κατασκευαστής) στα τονάκια τις παλαμίδες και τα υπόλοιπα τονοειδη. Ακόμα δεν έχει δοκιμαστεί σε ψάρεμα αλλά μιας και έκαναν την εμφάνιση τους τονακια και παλαμίδες θα πέσει στην μάχη σύντομα.
Type: Long Distance Casting, Fast Sinking Minnow (Μεγάλη απόσταση βολής, γρήγορη βύθιση)

Target Fish: Bass,Tuna,Bonito (Λαβράκι, τόνος, παλαμίδα)

Weight: 24g

Length: 8cm/80mm

Manufacture: Japan
Επισήμανση * Για να δώσει ζωή το καλάμι σας στο τεχνητό προτιμότερο είναι ένα extra fast με το ανάλογο cast weight αλλά και πάλι μην ξεχνάτε ότι θα το δουλέψετε σε βαθιά νερά για τονάκια η παλαμίδες οπότε φροντίστε αυτό να μην είναι στα οριακά γραμμάρια του τεχνητού.

Δεξιά πλευρά
Ράχη
Κοιλιά
Αριστερή πλευρά
Γλώσσα
Ράχη

Σχολιάστε